Bouwjaren
- 1955 Mercedes Benz 190SL
- 1956 Mercedes Benz 190SL
- 1957 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1959 Mercedes Benz 190SL
- 1959 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 190SL
- 1960 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 220SE Cabriolet
- 1961 Mercedes Benz 190SL
- 1961 Mercedes Benz 220SE
- 1962 Mercedes Benz 190SL
- 1962 Mercedes Benz 220SE W111
- 1962 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1963 Mercedes Benz 190SL
- 1963 Mercedes Benz 230SL
- 1963 Mercedes Benz 220SE 111
- 1963 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1964 Mercedes Benz 230SL
- 1964 Mercedes Benz 220SE 111
- 1964 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1965 Mercedes Benz 230SL
- 1966 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 280SL
- 1969 Mercedes Benz 280SL
- 1970 Mercedes Benz 280SL
- 1971 Mercedes Benz 280SL
1963 Mercedes Benz 190SL
Ultima dintr-o durată de producție de aproape un deceniu, Mercedes Benz 1963SL din 190 este probabil cea mai rară din linia Mercedes 190SL. De fapt, doar 104 exemple de 190SL au ieșit de pe podeaua de producție din Stuttgart în acel an, 54 exportate în SUA și 50 fiind modele non-americane. Dacă doriți să achiziționați o mașină clasică Mercedes SL din 1963 pentru colecția dvs. privată, echipa de la ER Classics vă poate oferi sfaturi de care aveți nevoie pentru a avea succes în căutare. În timp ce calitatea acestor mașini a fost de primă clasă, există câteva defecte în proiectare și inginerie care merită menționate dacă doriți să achiziționați un Mercedes 190SL. În primul rând, datorită construcției sale unibody, Mercedes 190SL este vulnerabil la rugină. Cumpărătorii trebuie să fie conștienți de problemele legate de rugină și, în majoritatea cazurilor, trebuie să se îndepărteze de orice Mercedes 190SL care prezintă rugină extinsă. O reparație deficitară a zonelor în care există rugină poate agrava doar problema, așa că asigurați-vă că aveți o cunoaștere aprofundată a ceea ce cumpărați. Zonele care trebuie inspectate includ sonde de roți, șine ale cadrului șasiului, podele ale portbagajului și sonde de anvelope de rezervă, precum și puncte de montare pentru brațele din spate.
În căutarea unui Mercedes Classic?
Componentele mecanice originale oferă o altă perspectivă asupra istoriei mașinii. Completitudinea este un factor major de cost în cheltuielile generale pentru achiziționarea unui Mercedes Benz 190SL 1963, astfel încât cumpărătorii ar trebui să fie conștienți de orice restaurare sau lucrare care a fost efectuată pe mașină.