Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Roadster
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Roadster
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Roadster
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 Coupé cu cap fix
- 1951 Jaguar XK120 Roadster
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 Coupé cu cap fix
- 1952 Jaguar XK120 Roadster
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 Coupé cu cap fix
- 1953 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 Coupé cu cap fix
- 1954 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 Coupé cu cap fix
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Roadster
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Coupé cu cap fix
- 1955 Jaguar XK140 Roadster
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Coupé cu cap fix
- 1956 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Coupé cu cap fix
- 1957 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK150 Coupé cu cap fix
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Coupé cu cap fix
- 1958 Jaguar XK150 Roadster
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Coupé cu cap fix
- 1959 Jaguar XK150 Roadster
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Coupé cu cap fix
- 1960 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar E Tip
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Coupé cu cap fix
- 1961 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar E Tip
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar E Tip
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar E Tip
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar E Tip
- 1965 Jaguar XKE
1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe
Deși părea aproape identic cu predecesorul său, XK120, au existat mai multe modificări evidente care pot ajuta cumpărătorii să facă distincția între cele două modele. În primul rând, anul 2 Jaguar XK140 Drophead Coupe ar oferi bare de protecție mai mari și o grilă mai grea. În al doilea rând, interiorul cabinei a fost extins. Aceasta a fost, de asemenea, prima dată când unui stil de caroserie decapotabil i se va oferi Drophead Coupe, care va funcționa alături de modelele Roadster și FHC. Direcția îmbunătățită cu cremalieră și pinion, suspensia mai bună și amortizoarele telescopice au făcut din 1955 Jaguar XK140 este o adevărată plăcere de a conduce. Fie că aveți în vedere un Jaguar XK140 Drophead Coupe ca șofer ocazional, următorul dvs. proiect de restaurare sau ca mașină de showroom, lăsați echipa de la ER Classics să vă fie ghid!
În căutarea de a cumpăra un clasic Jaguar?
Este important să ne amintim că aceste mașini au mai mult de 50 de ani, deci vor avea pete și defecte. Dacă nu sunteți în căutarea unei mașini originale sau perfect restaurate, obiectivul dvs. ar trebui să fie întotdeauna să găsiți cea mai bună stare și cea mai completă Jaguar Vă puteți permite XK140. Pentru anul 1955 Jaguar Modelul XK140 DHC, asigurați-vă, de asemenea, că verificați starea blatului căptușit. Acestea sunt doar câteva sfaturi oferite de ER Classics. Pentru a afla mai multe despre anul 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe, ER Classics Holland vă întâmpină să îi contactați astăzi sau să vă opriți prin showroom-ul lor. De la modele de showroom la proiecte de restaurare ale modelului XK140, ER Classics vă poate ajuta să găsiți cel mai bun model care să se potrivească nevoilor dumneavoastră. Consultați stocul nostru pentru a vizualiza modelele actuale și contactați-ne astăzi pentru a afla mai multe!