Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Roadster
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Roadster
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Roadster
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 Coupé cu cap fix
- 1951 Jaguar XK120 Roadster
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 Coupé cu cap fix
- 1952 Jaguar XK120 Roadster
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 Coupé cu cap fix
- 1953 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 Coupé cu cap fix
- 1954 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 Coupé cu cap fix
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Roadster
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Coupé cu cap fix
- 1955 Jaguar XK140 Roadster
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Coupé cu cap fix
- 1956 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Coupé cu cap fix
- 1957 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK150 Coupé cu cap fix
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Coupé cu cap fix
- 1958 Jaguar XK150 Roadster
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Coupé cu cap fix
- 1959 Jaguar XK150 Roadster
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Coupé cu cap fix
- 1960 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar E Tip
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Coupé cu cap fix
- 1961 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar E Tip
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar E Tip
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar E Tip
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar E Tip
- 1965 Jaguar XKE
1965 Jaguar E Tip
E-Type a rămas una dintre cele mai populare mașini sport din anii '60 și a fost condusă doar de cea mai elită clientelă a zilei. Un motor de 4.2 litri cu 6 cilindri drepți, care a fost inițial folosit în Jaguar XK150, a dat acces la viteze de peste 150 mph. Unele dintre modificările care au fost încorporate în tipul E din 1965 au inclus înlocuirea generatorului cu un alternator și trecerea sistemului electric Lucas la o masă negativă. Tabloul de bord s-a schimbat din aluminiu în finisaj negru și au fost adăugate scaune mai confortabile.
În căutarea de a cumpăra un clasic Jaguar?
Poate cel mai bun sfat pe care ER Classics îl poate oferi este să achiziționați o mașină în cele mai bune condiții pe care vi le puteți permite. Un tip E relativ ieftin poate deveni rapid un coșmar cu probleme precum rugina, sistemele electrice și alte probleme. Deși vă poate costa niște bani în plus, angajarea unui expert terță parte pentru a inspecta orice achiziție potențială vă poate economisi mulți bani. ER Classics ar fi încântat să vorbească cu tine și să te ajute să găsești Jaguar E Tipul viselor tale.