Bouwjaren
- 1948 356 Porsche
- 1948 Porsche 356 Pre-A
- 1948 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1948 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1949 356 Porsche
- 1949 Porsche 356 Pre-A
- 1949 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1949 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1950 356 Porsche
- 1950 Porsche 356 Pre-A
- 1950 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1950 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1951 356 Porsche
- 1951 Porsche 356 Pre-A
- 1951 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1951 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1952 356 Porsche
- 1952 Porsche 356 Pre-A
- 1952 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1952 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1953 356 Porsche
- 1953 Porsche 356 Pre-A
- 1953 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1953 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1954 356 Porsche
- 1954 Porsche 356 Pre-A
- 1954 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1954 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1955 Porsche 356 Pre-A
- 1955 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1955 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1956 356 Porsche
- 1957 356 Porsche
- 1958 356 Porsche
- 1959 356 Porsche
- 1960 356 Porsche
- 1962 356 Porsche
- 1963 356 Porsche
- 1964 356 Porsche
- 1964 911 Porsche
1950 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
Porsche 1950 Pre-A Cabriolet din 356 ar fi primul model oficial de producție, în ciuda a aproximativ 50 de unități fabricate manual în perioada 1948 - 1949. Modelele Porsche 356 fabricate între 1950 și 1955 au fost numite Pre-A pentru a le distinge de modelul 356A de mai târziu. modele. În total, au fost fabricate 7627 de unități Pre-A, dintre care 1409 au fost modele Cabriolet. Alte stiluri de caroserie Pre-A populare au inclus modele Speedster 1900. În timp ce aceste Porsche Pre-A sunt destul de primitive, schimbările ar fi puse în aplicare într-un ritm destul de rapid. Pe lângă modelele populair Speedster, Pre-A Cabriolets sunt unele dintre cele mai dorite mașini clasice de astăzi. Dacă vă gândiți să cumpărați un Porsche 1950 din 356, sigur este o investiție bună.
Încercați să cumpărați un Porsche Classic?
Este important să vă asigurați că vă uitați la un Porsche 356 original când vă gândiți să cumpărați. Pentru a verifica autenticitatea, verificați atât numărul de motor, cât și cel al șasiului în raport cu înregistrările Porsche. O altă preocupare ar trebui să fie rugina. 1950 Porsche 356 Pre-A Cabriolet nu a primit nici o protecție împotriva ruginei la momentul fabricării. Raritatea face ca înlocuirea panourilor deteriorate să fie destul de costisitoare.