Bouwjaren
- 1948 356 Porsche
- 1948 Porsche 356 Pre-A
- 1948 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1948 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1949 356 Porsche
- 1949 Porsche 356 Pre-A
- 1949 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1949 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1950 356 Porsche
- 1950 Porsche 356 Pre-A
- 1950 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1950 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1951 356 Porsche
- 1951 Porsche 356 Pre-A
- 1951 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1951 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1952 356 Porsche
- 1952 Porsche 356 Pre-A
- 1952 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1952 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1953 356 Porsche
- 1953 Porsche 356 Pre-A
- 1953 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1953 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1954 356 Porsche
- 1954 Porsche 356 Pre-A
- 1954 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1954 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1955 Porsche 356 Pre-A
- 1955 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1955 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1956 356 Porsche
- 1957 356 Porsche
- 1958 356 Porsche
- 1959 356 Porsche
- 1960 356 Porsche
- 1962 356 Porsche
- 1963 356 Porsche
- 1964 356 Porsche
- 1964 911 Porsche
1950 356 Porsche
1950 Porsche 356 a fost primul volum produs de Porsche și a fost mașina care a pus marca Porsche pe hartă. O mașină sport ușoară 2 cu ușă spate, disponibilă ca coupe hardtop și convertibilă. Porsche va produce 356 cu câteva variații până la 1963. Pe parcursul producției sale, mai mult decât unitățile 76000 s-au rostogolit în Germania. 356 a fost un motor 4-cilindru, cu tracțiune spate, cu motor din spate, care a folosit unitatea de pan și construcția caroseriei. Majoritatea mecanismelor Porsche 356, inclusiv motorul, șasiul și suspensia, au fost derivate din VW. Prima debut în 1948, Porsche a reproiectat repede mașina cu accent pe performanță.
Încercați să cumpărați un Porsche Classic?
Dacă doriți să cumpărați un 1950 Porsche 356, este important să vă uitați la toată documentația. De asemenea, verificați numerele șasiului și ale motorului pentru a determina autenticitatea. Numerele de șasiu sunt ștampilate în zona trunchiului din fața rezervorului, iar numărul motorului se află pe baza suportului generatorului. Rustul este, de asemenea, o preocupare cu 1950 Porsche 356. Raritatea modelelor 356 înseamnă că înlocuirea pieselor șasiului poate fi destul de costisitoare.