Bouwjaren
- 1948 356 Porsche
- 1948 Porsche 356 Pre-A
- 1948 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1948 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1949 356 Porsche
- 1949 Porsche 356 Pre-A
- 1949 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1949 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1950 356 Porsche
- 1950 Porsche 356 Pre-A
- 1950 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1950 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1951 356 Porsche
- 1951 Porsche 356 Pre-A
- 1951 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1951 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1952 356 Porsche
- 1952 Porsche 356 Pre-A
- 1952 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1952 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1953 356 Porsche
- 1953 Porsche 356 Pre-A
- 1953 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1953 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1954 356 Porsche
- 1954 Porsche 356 Pre-A
- 1954 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1954 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1955 Porsche 356 Pre-A
- 1955 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1955 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1956 356 Porsche
- 1957 356 Porsche
- 1958 356 Porsche
- 1959 356 Porsche
- 1960 356 Porsche
- 1962 356 Porsche
- 1963 356 Porsche
- 1964 356 Porsche
- 1964 911 Porsche
1955 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
Porsche 1955 Pre-A Cabriolet din 356 a văzut că aproximativ 270 de unități au ieșit de pe podeaua de producție. Există foarte puține moduri de a distinge un Porsche 1955 Pre-A din 356 de Porsche 356A. O modalitate este prin noul tip de mâner al hotei care a apărut în 1955. Era un mâner mai mare și mult mai lung. Deși ar fi folosit și la modelele Porsche 356A, dacă puteți găsi un exemplu de caroserie Pre-A cu mânerul capotei în stil porsche 356A, cel mai probabil vă uitați la un model Porsche 1955 din 356. Este întotdeauna recomandat să autentificați orice mașină pe care o luați serios în calcul. Mulți vânzători au grijă de acest lucru și solicită un certificat de autenticitate Porsche înainte de a vinde. Dacă mașina pe care o priviți nu are acest certificat, nu vă fie teamă să cereți unul.
Încercați să cumpărați un Porsche Classic?
O altă preocupare la cumpărarea unui Porsche 1955 Pre-A Cabriolet din 356 ar trebui să fie rugina. Cel mai probabil, dacă nu vă uitați la o mașină Porsche complet restaurată, cele mai multe modele 356 vor avea într-o oarecare măsură pagube de rugină. Ar trebui să vă concentrați pe găsirea unui exemplu în bugetul dvs. care să aibă cea mai mică cantitate de rugină și daune. Costurile de restaurare pot fi destul de mari. De asemenea, dacă sunteți interesat de un Cabriolet, asigurați-vă că inspectați partea superioară decapotabilă. În timp ce țesătura nu este neapărat principala preocupare, ar trebui să căutați un exemplu care să aibă un top funcțional. Acestea sunt doar câteva dintre sfaturile pe care ER Classics le-a pus la punct pentru Porsche 1955 Pre-A Cabriolet din 356. Dacă vă gândiți să cumpărați un Porsche 1955 Pre-A Cabriolet din 356, ER Classics ar fi încântat să vorbească cu dvs. și să vă prezinte stocul.