Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Olanda
+ 31 416 751 393

Octombrie 3 (Ziua unității germane) DESCHIS - duminică octombrie 4 EXTRA DESCHIS (12: 00-16: 00)
Accesați inventarul Vinde-mi mașina

Păianjen Alfa Romeo

Prima generație a modelului Alfa Romeo Spider a fost fabricată din 1966 până în 1993. În 1966, a fost introdus primul Spider. A fost organizată o competiție de înscriere pentru a găsi un nume pentru mașină. Mii de buletine de vot au fost primite. În cele din urmă, un bărbat din Italia a venit cu buletinul câștigător care deține numele „Duetto”. Cu toate acestea, din cauza problemelor de marcă, Alfa Romeo nu a putut numi automobilul „Duetto”. Prin urmare, mașina a fost numită Spiderul 1600. Mașina a fost proiectată de Pininfarina. Șasiul de la 1600 Spider s-a bazat pe șasiul Giulia 105. Cele două locuri aveau un motor de patru cilindri de 1600 cc.

Alfa Romeo Classic Cars de vânzare

În ianuarie 1968, Spider Veloce din 1750 a fost dezvăluit ca succesor al Spiderului 1600. Viteza maximă este de 190 km / h (118 mph). După un timp, Spider 1300 Junior a fost prezentat. Viteza maximă a acelei mașini este de 170 km / h (106 mph). Spider 1300 Junior a funcționat ca un păianjen cu prețuri mai mici. Mașina diferă în ceea ce privește deplasarea și ieșirea motorului și îi lipseau unele caracteristici pe care le includeau mașinile mai scumpe. Volanul din lemn cu trei rapoarte a fost, de exemplu, înlocuit cu unul cu două brate din plastic. În 1970, au fost făcute modificări semnificative la exteriorul mașinii. Coada mașinii a fost revizuită ceea ce a dus la o creștere a spațiului pentru bagaje. Au fost făcute modificări mai mici, cum ar fi grila care era ușor diferită de predecesorul său și de noi mânere de ușă. Spider Veloce a primit o nouă centrală care a schimbat numele Spiderului din 1750 în 2000 Spider Veloce.

Cumpărând un păianjen Alfa Romeo?

În 1983, Spider a îmbunătățit unele modificări, care au inclus, de exemplu, bara de protecție din cauciuc negru și spate și un bara de față care încorporează grila. Trei ani mai târziu, a fost introdus Quadrifoglio Verde (Green Fourleaf Clover). QV-ul a fost oferit în trei culori: roșu, argintiu și negru. Interiorul mașinii a fost puțin îmbunătățit. Mașina are, de exemplu, o nouă consolă centrală și panouri de bord inferioare. Modificări minore au avut loc de-a lungul anilor. În 1990, seria finală a Păianjenului a fost lansată cu mai multe caracteristici, cum ar fi un ventilator de răcire electric și farurile posterioare cu lățime completă.

Păianjen Alfa Romeo

E&R Classics, specialistul dvs. Alfa Romeo Classic Car!

Faceți clic aici pentru a vedea inventarul nostru

Care sunt avantajele achiziționării unei mașini Alfa Romeo Spider la ER Classics?
- Un mare sortiment de mașini clasice de vânzare
- Toate mașinile sunt verificate cu atenție de mecanicii din atelierul nostru
- MOT, sudură și proceduri interioare pentru mașina dvs. Alfa Romeo Spider
- Mecanicii mei vechi de specialitate pot avea grijă de toate procedurile
- Putem avea grijă de reparații, întreținere și nevoi personalizate
- Restaurarea completă a mașinii dvs. Alfa Romeo Spider
- Vă putem livra mașina clasică în orice țară europeană