29 martie (Vinerea Mare) SHOWROOM DESCHIS - 31 martie și 1 aprilie (Paști) SHOWROOM ÎNCHIS - duminică 7 aprilie EXTRA DESCHIS 10:00-14:00
Accesați inventarul Vinde-mi mașina

Seria BMW BMW

E30 M3

M3 bazat pe seria E30 3 din 1986 a fost disponibil doar în versiunile coupé și decapotabile. E30 M3 folosea motorul BMW S14 inline-4. În 1988 a fost introdus modelul mai sportiv „Evolution”. Avea roți mai mari, geamuri din spate și geamuri laterale mai subțiri, capac de portbagaj mai ușor și spoiler spate suplimentar. Ulterior a urmat un model „Sport Evolution” mai puternic și mai ușor, dar acesta avea o producție limitată de 600 de unități și 786 de decapotabile.

E36 M3

E36 M3 a debutat în februarie 1992. A fost primul model M3 propulsat de un motor S2990 cu șase cilindri de 50 cmc, care producea 210 kW. Disponibil inițial doar ca coupé, BMW a introdus versiunile M3 decapotabile și stație în 1994. Tot în 1994 BMW a produs M3 GT într-o ediție limitată. Toate modelele GT erau British Racing Green și aveau un motor de 291 litri de 3.0 CP. La sfârșitul anului 1995, coupe-ul și sedanul M3 erau echipate cu motorul de 3.2 L S50B32 în șase în linie și echipate cu roți noi și cutie manuală cu 6 trepte. Convertibleul nu a primit aceste modificări până în februarie 1996. Șasiul E36 M3 a fost prezentat drept unul dintre cele mai bune din anii 1990 în testele independente de mașini și șoferi. Cunoscută pentru manevrabilitate și echilibru bun, mașina este populară printre cursele de curse și pasionații de piste.

Cele mai multe E36 M3 au fost produse la uzina din Regensburg. Un număr mic de M3-uri RHD cu compresie joasă au fost construite la uzina BMW Rosslyn din Pretoria, Africa de Sud. În total, au fost produse 46,525 coupe-uri, 12,144 decapotabile și 12,603 sedanuri. Producția stației a încetat în decembrie 1997, coupé-ul a încetat la sfârșitul anului 1998, iar decapotabilul a încetat în decembrie 1999.

E28 M5

Primul BMW E28 M5 și-a făcut debutul la Salonul Auto de la Amsterdam în februarie 1985. A fost produsul cererii pentru o mașină cu sarcina utilă a unui sedan, dar cu aspectul unei mașini sport. Șasiul 535i folosit a avut mai multe modificări mecanice. În principal motorul M88/3, care a fost derivat din motorul utilizat în M1. Mașinile vândute în America au fost echipate cu o variantă a acestui motor care reduce emisiile, S38. La acea vreme, E28 M5 era cel mai rapid sedan din lume. Prima generație M5 a fost construită manual în Preussenstrasse/Münch înainte de vacanța de vară din 1986. După aceea, producția M5 a fost mutată la Daimlerstrasse din Garching, unde restul a fost construit manual. Modelele M5 din Europa și Africa de Sud au folosit motorul M88/3. Modelele nord-americane din 1988 au folosit motorul S38B35, echipat cu un convertor catalitic.

E34 M5

E34 M5 a fost produs din septembrie 1988 până în august 1995. Mașina a fost construită manual la BMW M GmbH din Garching, Germania și a fost bazată pe șasiul E34 produs la uzina BMW din Dingolfing. Modificările la exteriorul E34 standard au inclus bare de protecție față și spate unice și panouri culbutoare laterale. Interiorul are tetiere specifice M5 spate și schimbător. În 1992, a fost introdusă o versiune Touring cu cinci uși cu volan pe stânga. E34 M5 Touring a fost prima mașină BMW M Division, precum și ultima mașină M construită manual.

Cumpărați BMW seria M

Găsirea unui BMW potrivit pentru tine este prioritatea numărul unu. Căutarea mașinii tale de vis începe adesea online. ERClassics a făcut tot posibilul pentru a vă oferi o idee despre mașini, astfel încât fiecare mașină de pe site-ul nostru este prevăzută cu un reportaj foto, imagini la 360 de grade, un videoclip și informații de fundal despre mașină. Ai prefera să vezi mașina fizic? Apoi puteți vizita showroom-ul nostru din Waalwijk, Olanda. Consultați site-ul nostru pentru orele de deschidere.

Vând BMW seria M

BMW seria M de înaltă calitate la E&R Classics

Toate mașinile oferite de noi, inclusiv BMW E30, sunt verificate cu o listă cu 125 de puncte. Această evaluare este efectuată de unul dintre tehnicienii noștri. Livrarea de mașini care sunt în stare perfectă este de mare importanță pentru ERClassics. Mașinile oferite de noi sunt așadar de înaltă calitate. Dacă doriți mai multe informații despre întreținerea mașinii dvs. sau dacă vă întrebați ce fac mecanicii din atelierele auto clasice, faceți clic pe aici.

schimbă sau vinde-ți BMW seria M

Desigur, la ER Classics puteți cumpăra un BMW E30, dar vă oferim și opțiunea de a vinde mașina dvs. actuală sau de a o schimba. Dacă doriți mai multe informații despre vânzarea sau tranzacționarea mașinii dvs., vă rugăm să contactați unul dintre mașinile noastre clasice. experți. Desigur, puteți vizita și showroom-ul nostru pentru a discuta posibilitățile.

Vindeți sau comercializați un BMW seria M?

Întreținere la un BMW seria M

Desigur, fiecare mașină are nevoie de întreținere și uneori se poate întâmpla ca ceva să fie reparat. Nu este diferit pentru un BMW seria M. Pentru că vă place să vă mențineți seria M în stare de top, un garaj bun este important. Orice garaj îți poate oferi întreținere, dar uneori ai nevoie doar de acel punct în plus de specialitate, apoi poți alege să duci BMW seria M la un atelier auto clasic, unde se concentrează pe o singură marcă sau tip de mașină. Mecanicii lucrează adesea cu aceleași mașini și s-au specializat astfel în întreținere sau reparații pe acele modele specifice.

ER Classics are BMW seria M potrivită pentru tine!

Click aici pentru stocul nostru

Care sunt avantajele achiziționării unui BMW seria M de la ER Classics?

- O gamă largă de BMW seria M de vânzare
- Toate mașinile au fost verificate temeinic de către propriul nostru atelier
- Atelier propriu cu 20 mecanici
- Inregistrare si inspectii
- Transport la nivel mondial la usa
- Înaltă calitate și servicii
- Opțiuni de schimb
- Clienții ne evaluează cu 8.9 

Dealer online de mașini clasice numărul 1 din Europa

Dacă sunteți în căutarea unui nou BMW seria M, veți fi asistat de unul dintre experții noștri. ERclassics s-a specializat în cumpărarea și vânzarea de mașini clasice din 2008 și se poate numi pe bună dreptate dealerul online de mașini clasice numărul 1 din Europa.