27 aprilie (Ziua Regilor) SHOWROOM ÎNCHIS - 1 mai (Ziua Muncii) SHOWROOM DESCHIS - duminică 5 mai EXTRA DESCHIS (10:00-14:00)
Accesați inventarul Vinde-mi mașina

Citroën 2CV

Citroën 2CV a fost proiectat de Flaminio Bertoni și este în producție de peste 42 de ani. După moartea lui Andre Citroën și preluarea lui Citroën de către Michelin, noul lider Citroën a decis să dezvolte o mașină care ar putea sprijini fermierii rurali francezi. Pentru a afla ce pretenții aveau fermierii francezi pentru o mașină, a fost realizat un sondaj. Rezultatul sondajului a fost clar. Cel mai mare obstacol cu ​​care se confruntă populația a fost faptul că actualele mașini de pe piață erau prea scumpe. Din acest motiv, Citroën a decis să creeze o mașină care să corespundă bugetului și așteptărilor unei mașini a populației franceze. Citroën 2CV a fost numit și umbrelă pe roți de către liderul de proiect Pierre-Jules Boulanger. Mașina a trebuit să întâlnească două vârfuri de lance. În primul rând, mașina trebuia să poată transporta mai multe persoane și mărfuri în același timp. În plus, mașina trebuia să fie confortabilă. Cerința era ca mașina cu o cutie de ouă să poată trece peste o bucată de pământ neprelucrată fără ca ouăle să se rupă.

Primul prototip al Citroën 2CV a fost remarcabil. De exemplu, mașina avea un singur far pentru a reduce costurile. Autoturismul a fost însă confundat cu o motocicletă de un vehicul care venea din sens opus, după care s-a decis că prototipul avea două faruri. În 1939, Citroën dorea să prezinte prototipul la Salon de l'Automobile. Acest lucru nu a mai fost posibil din cauza celui de-al Doilea Război Mondial. În cele din urmă, Citroën a avut ocazia să-și expună prototipul la Salonul de la Paris în 1948. În 1949, primul 2CV avea o viteză maximă de 65 km/h. Mașina avea un singur far spate, iar viteza ștergătorului de parbriz depindea de viteza mașinii la momentul respectiv. În ciuda criticilor acerbe din partea mass-media, Citroën 2 CV s-a bucurat de un mare succes. Cât ai clipi, producția a crescut la peste 6,000 de mașini.

În 1948, mașina a fost echipată cu un motor de 375 cmc cu supape în cap, răcit cu aer, proiectat de Walter Becchia și Lucien Gerard. De-a lungul anilor, aproape că nu s-au făcut modificări la motor. Singura modificare a fost creșterea capacității motorului. În 1995 mașina avea un motor cu 425 cmc. Treisprezece ani mai târziu, în 1968, mașina a primit un motor de 602 cmc. Datorită acestei creșteri, baremul de taxe al mașinii s-a schimbat și mașina a devenit 3CV. Cu toate acestea, numele mașinii a rămas neschimbat. O caracteristică excepțională a lui Citroën 2CV a fost maneta de viteze care se prelungea orizontal de la bord.

Cumpărați mașina clasică Citroën 2CV

Găsirea unui Citroën potrivit pentru tine este prioritatea numărul unu. Căutarea mașinii tale de vis începe adesea online. ERClassics a făcut tot posibilul pentru a vă oferi o idee despre mașini, astfel încât fiecare mașină de pe site-ul nostru este prevăzută cu un reportaj foto, imagini la 360 de grade, un videoclip și informații de fundal despre mașină. Ai prefera să vezi mașina fizic? Apoi puteți vizita showroom-ul nostru din Waalwijk, Țările de Jos. Consultați site-ul nostru pentru orele de deschidere.

Cumpărați un Citroën 2CV clasic

Mașini clasice Citroën 2CV de înaltă calitate la E&R Classics

Toate mașinile clasice oferite de noi, inclusiv Citroën 2CV, sunt verificate cu o listă cu 125 de puncte. Această evaluare este efectuată de unul dintre tehnicienii noștri. Livrarea de mașini clasice care sunt în stare perfectă este de mare importanță pentru ERClassics. Mașinile calssic oferite de noi sunt așadar de înaltă calitate. Dacă doriți mai multe informații despre întreținerea unei mașini clasice sau dacă vă întrebați ce fac mecanicii din atelierele auto clasice, faceți clic pe aici.

Comercializați sau vindeți mașina dvs. clasică Citroën 2CV

La ER Classics puteți cumpăra, desigur, un Citroën 2CV, dar vă oferim și opțiunea de a vinde mașina dvs. clasică actuală sau de a o schimba. Dacă doriți mai multe informații despre vânzarea sau comercializarea mașinii dvs. clasice, vă rugăm să contactați unul dintre experți în mașini clasice. Desigur, puteți vizita și showroom-ul nostru pentru a discuta posibilitățile.

Vinde sau schimbă Citroën 2CV?

Întreținere la o mașină clasică

Desigur, fiecare mașină are nevoie de întreținere și uneori se poate întâmpla ca ceva să fie reparat. Nu este diferit pentru o mașină clasică. Pentru că îți place să-ți păstrezi mașina clasică în stare de top, un garaj bun este important. Orice garaj vă poate asigura întreținere, dar uneori aveți nevoie doar de acel strop de specialitate, apoi puteți alege să vă duceți mașina clasică la un atelier auto clasice unde se concentrează pe 1 marcă sau tip de mașină clasică. Mecanicii lucrează adesea cu aceleași mașini clasice și s-au specializat astfel în întreținere sau reparații pe acele mașini clasice specifice.

ER Classics are Citroën 2CV clasic potrivit pentru tine!

Click aici pentru stocul nostru

Care sunt avantajele achiziționării unui Citroën 2CV clasic de la ER Classics?

- O gamă largă de vehicule clasice Citroen de vânzare
- Toate vehiculele vechi au fost verificate temeinic de propriul nostru atelier
- Atelier propriu cu 20 mecanici
- Inregistrare si inspectii
- Transport la nivel mondial la usa
- Înaltă calitate și servicii
- Opțiuni de schimb
- Clienții ne evaluează cu 8.9

Dealer online de mașini clasice numărul 1 din Europa

Dacă sunteți în căutarea unui nou Citroën 2CV frumos, veți fi asistat de unul dintre experții noștri în mașini clasice. ERclassics s-a specializat în cumpărarea și vânzarea de mașini clasice din 2008 și se poate numi pe bună dreptate dealerul online de mașini clasice numărul 1 din Europa.