29 martie (Vinerea Mare) SHOWROOM DESCHIS - 31 martie și 1 aprilie (Paști) SHOWROOM ÎNCHIS - duminică 7 aprilie EXTRA DESCHIS 10:00-14:00
Accesați inventarul Vinde-mi mașina

Jaguar E-Type Cabriolet

Jaguar E-Type a fost inițial proiectat și prezentat publicului ca un Grand Tourer cu tracțiune spate sub formă de coupé cu 2 locuri și ca un decapotabil cu 2 locuri. O versiune "2 + 2" cu 4 locuri a cupei, cu ampatament prelungit, a fost lansată câțiva ani mai târziu. Actualizări ulterioare ale modelului Jaguar E-Type au fost desemnate oficial „Seria 2” și „Seria 3”, iar de-a lungul timpului mașinile anterioare au ajuns să fie denumite „Seria 1” și „Seria 1.5”. În martie 1961, seria 1 a fost introdusă, inițial doar pentru export. Lansarea pe piața internă a avut loc 4 luni mai târziu, în iulie 1961. Mașinile foloseau în acest moment triplul SU carburator cu 3.8 litri cu 6 cilindri Jaguar Motorul XK6 de la XK150S. Mașinile construite anterior foloseau încuietori externe ale capotei, care necesitau un instrument pentru a se deschide și aveau un design plat. Aceste mașini sunt rare și mai valoroase. După aceea, podelele au fost amenajate pentru a oferi mai mult spațiu picioarelor și zăvoarele duble ale capotei s-au mutat în interiorul mașinii. În octombrie 1964, motorul de 3.8 litri a fost mărit la 4.2 litri.

Jaguar Mașini clasice de vânzare

Caracteristicile mașinilor din seria 2 sunt farurile deschise, fără capace de sticlă, o bara de protecție din spate, re-poziționate și indicatoare frontale mai mari și lămpi din spate de lângă barele de protecție, o răcire mai bună, ajutată de ventilatoarele cu gura mare și duble, . Motorul este ușor de identificat vizual prin schimbarea de la capace de camă netedă la un aspect mai "industriale". A fost de-tuned în SUA cu Strombergs gemene și clearance-uri mai mari de supape, dar în Marea Britanie reținute SUs triple și clearances mult mai stricte. Interiorul și tabloul de bord au fost, de asemenea, reproiectate; comutatoarele rocker care respectă normele de sănătate și siguranță ale Statelor Unite au fost înlocuite cu întrerupătoarele de comutare. S-au instalat și noi locuri. Aer condiționat și servodirecție au fost disponibile ca opțiuni din fabrică.

Cumpărarea unui Jaguar E-Type Cabriolet?

Un nou cilindru de 5.3 L Jaguar A fost introdus motorul V12, cu servodirecție standard și frâne rotite. Stilul scurt al ampatamentului FHC a fost întrerupt, iar V12 era disponibil doar ca un decapotabil și 2 + 2 coupé. Descapotabila a folosit planul de etaj 2 + 2 cu ampatament mai lung. Seria 3 este ușor de recunoscut prin grila frontală mare cu lamele încrucișate și arcurile rotilor evazate și o insignă pe spate care o proclamă a fi un V12. Mașinile pentru piața SUA au fost echipate cu supra-motociclete de protecție din cauciuc mari, proiectate pentru a îndeplini reglementările de impact de 8 km / h, dar cele de pe modelele europene au fost considerabil mai mici. Modelele SUA au, de asemenea, repetiții ale indicatorului lateral pe aripile frontale. De asemenea, a fost construit un număr foarte limitat de tipuri E din seria 6 cu 3 cilindri.

Jaguar E-Type Cabriolet

E & R Classics, dumneavoastră Jaguar Specialist în mașini clasice!

Faceți clic aici pentru a vedea inventarul nostru

Care sunt avantajele cumpărării unui Jaguar Mașină E-Type Cabriolet la ER Classics?
- Un mare sortiment de mașini clasice de vânzare
- Toate mașinile sunt verificate cu atenție de mecanicii din atelierul nostru
- MOT, sudare și proceduri interioare pentru dumneavoastră Jaguar Mașină E-Type Cabriolet
- Mecanicii mei vechi de specialitate pot avea grijă de toate procedurile
- Putem avea grijă de reparații, întreținere și nevoi personalizate
- Restaurare completă a dumneavoastră Jaguar Mașină E-Type Cabriolet
- Vă putem livra mașina clasică în orice țară europeană