27 aprilie (Ziua Regilor) SHOWROOM ÎNCHIS
Accesați inventarul Vinde-mi mașina

Jaguar XK120

Jaguar XK120 este o mașină sport produsă de Jaguar între 1948-1954. Era Jaguarprima mașină sport a lui de la SS 100, care și-a încetat producția în 1940. XK120 a fost disponibil ca un deschis cu 2 locuri și roadster la Salonul Auto de la Londra din 1948, ca mașină de spectacol pentru noul Jaguar motor XK. Modelul de afișare a fost primul prototip, care era aproape identic cu mașinile de serie. Roadster-ul a fost un succes, așa că William Lyons (Jaguar fondator și șeful designului) a decis să-l pună în producție. Începând din 1948, primele 242 de mașini aveau cadre deschise cu două locuri cu cadru de lemn și panouri din aluminiu. La începutul anilor 1950, producția a trecut la 1cwt sau 51 kg mai greu din oțel. „120” și-a primit numele de la viteza maximă de 120 mph a mașinilor din aluminiu, făcând-o cea mai rapidă mașină de producție din lume la momentul lansării. În 1949, primul roadster de producție a fost livrat lui Clark Gable. În cele din urmă, XK120 a fost disponibil în două versiuni deschise, mai întâi ca un cu două locuri deschis (cunoscut în SUA ca roadster), apoi ca un Drophead Coupe (DHC) în 1953; iar în 1951, de asemenea, ca coupé închis (sau cu cap fix) (FHC). Pe 30 mai 1949, pe autostrada goală Ostend-Jabbeke din Belgia, un prototip XK120 a atins o medie de 132.6 mph în direcții opuse. În 1950 și 1951, pe o pistă ovală înclinată în Franța, roadster-urile XK120 au avut o medie de peste 100 mph timp de 24 de ore și peste 130 mph timp de o oră. În 1952, un FHC a stabilit numeroase recorduri mondiale pentru viteză și distanță, cu o medie de 100 de mile pe oră pe o săptămână. Roadster-urile au avut, de asemenea, succes în curse și raliuri.

Primele roadster-uri au fost construite între sfârșitul anului 1948 și începutul anului 1950. Începând cu anul model 1950, toate modelele XK120 ulterioare au fost produse în serie cu cadre presate din oțel. Versiunile DHC și FHC, mobilate mai luxos decât roadster-urile, aveau geamuri de rulare și, de asemenea, furnir de lemn pe bord și capacele ușilor interioare. Cu chiulasele din aluminiu și carburatoare SU cu tiraj lateral dublu, motorul XK cu două arbori cu came deasupra capului de 3.4 litri a fost relativ avansat pentru un vehicul produs în masă al vremii. Cu un raport de compresie standard de 6:8 a dezvoltat 1 CP, cu combustibil de 160 octani. Majoritatea mașinilor timpurii au fost exportate; versiunea de compresie inferioară 80:7 cu performanță redusă, au fost destinate pieței din Marea Britanie. The Jaguar fabrica a furnizat mass-media cu roadster-uri cu raport de compresie mai mare. Jurnaliștii au putut testa performanța optimă a modelului în Belgia, pe o porțiune lungă și dreaptă de drum între Jabbeke și Oostende. Designul bazei motorului XK (schimbat ulterior în versiuni de 3.8 și 4.2 litri) a existat până la sfârșitul anilor 1980. Toate modelele XK120 aveau suspensie față cu bară de torsiune independentă, arcuri semi-eliptice în spate, direcție cu bile cu recirculare, coloană de direcție telescopică și frâne cu tambur de 12 inchi, care erau predispuse la uzură. Unele mașini erau echipate cu frâne cu tambur cu aripioare din aluminiu pentru a preveni uzura. Capacul din pânză ușoară și ecranele laterale detașabile ale roadster-urilor erau ascunse din vedere în spatele scaunelor, iar ușile în stil barchetta nu aveau mânere exterioare; în schimb, exista un cablu de tragere intern, accesat printr-o clapă din ecranul lateral. Parbrizul poate fi scos pentru a-l înlocui cu aeroscreens. Drophead Coupe (DHC) avea o parte superioară de pânză căptușită, căptușită, care se plia pe puntea de la pupa în spatele scaunelor când este retras și geamuri rulante cu lumini de deschidere. Parbrizul din sticlă plată din 2 piese este găzduit într-un cadru de oțel care a fost integrat cu caroseria și vopsit în aceeași culoare. Tablourile de bord și capacele ușilor atât la DHC, cât și la FHC erau furniruite din lemn, în timp ce roadster-urile mai spartane erau tapițate cu piele. Toate modelele aveau spate detașabile peste pasajele roții din spate, ceea ce a îmbunătățit aspectul raționalizat. La mașinile cu roți opționale cu sârmă de blocare centrală, scuturile au fost omise. Din 1953, roțile din sârmă cromată erau opționale. Pe lângă roțile de sârmă, versiunea Special Equipment (numită versiune M în Statele Unite) avea mai multă putere, suspensie mai rigidă și o evacuare dublă.

În noiembrie 1949, revista The Motor a testat un roadster XK120. Această mașină de pre-producție înregistrată ca HKV 455, a fost primul prototip construit. A fost, de asemenea, modelul Salonului Auto de la Londra din 1948. În timpul testării, mașina a avut un raport de compresie de 8:1, echipat cu o panou de pardoseală, capotă și ecrane laterale instalate. Revista a raportat o viteză maximă de 124.6 mph, o accelerație de la 0 la 60 mph în 10.0 secunde și un consum de combustibil de 19.8 mile pe galon imperial.

Cumpărați clasicul Jaguar XK120

Găsirea a Jaguar XK120 care este potrivit pentru tine este prioritatea numărul unu. Căutarea mașinii tale de vis începe adesea online. ERClassics a făcut tot posibilul pentru a vă oferi o idee despre mașini, astfel încât fiecare mașină de pe site-ul nostru este prevăzută cu un reportaj foto, imagini la 360 de grade, un videoclip și informații de fundal despre mașină. Ai prefera să vezi mașina fizic? Apoi puteți vizita showroom-ul nostru din Waalwijk, Olanda. Consultați site-ul nostru pentru orele de deschidere.

Cumpărați clasicul Jaguar XK120

Calitate superioară Jaguar Mașină clasică XK120 la E&R Classics

Toate mașinile clasice oferite de noi, inclusiv Jaguar XK120, sunt comparate cu o listă cu 125 de puncte. Această evaluare este efectuată de unul dintre tehnicienii noștri. Livrarea de mașini clasice care sunt în stare perfectă este de mare importanță pentru ERClassics. Mașinile clasice oferite de noi sunt așadar de înaltă calitate. Dacă doriți mai multe informații despre întreținerea unei mașini clasice sau dacă vă întrebați ce fac mecanicii din atelierele auto clasice, faceți clic pe aici.

Comercializați sau vindeți Jaguar Mașină clasică XK120

La ER Classics puteți cumpăra un Jaguar, dar vă oferim și opțiunea de a vinde mașina dvs. clasică actuală sau de a o schimba. Dacă doriți mai multe informații despre vânzarea sau tranzacționarea mașinii dvs. clasice, vă rugăm să contactați unul dintre experții noștri în mașini clasice. Desigur, puteți vizita și showroom-ul nostru pentru a discuta posibilitățile

Vinde sau schimbă clasicul Jaguar XK120?

Întreținere la o mașină clasică

Desigur, fiecare mașină are nevoie de întreținere și uneori se poate întâmpla ca ceva să fie reparat. Nu este diferit pentru o mașină clasică. Pentru că îți place să-ți păstrezi mașina clasică în stare de top, un garaj bun este important. Orice garaj vă poate asigura întreținere, dar uneori aveți nevoie doar de acel strop de specialitate, apoi puteți alege să vă duceți mașina clasică la un atelier auto clasice unde se concentrează pe o singură marcă sau tip de mașină clasică. Mecanicii lucrează adesea cu aceleași mașini clasice și s-au specializat astfel în întreținere sau reparații pe acel vehicul specific.

 

ER Classics are clasicul potrivit Jaguar XK120 pentru tine!

Click aici pentru stocul nostru

Care sunt avantajele cumpărării unui Jaguar XK120 clasic la ER Classics?

- Gamă largă de Jaguar clasice de vânzare
- Toate mașinile clasice au fost verificate minuțios de propriul nostru atelier
- Atelier propriu cu 20 mecanici
- Inregistrare si inspectii
- Transport la nivel mondial la usa
- Înaltă calitate și servicii
- Opțiuni de schimb
- Clienții ne evaluează cu 8.9

Dealer online de mașini clasice numărul 1 din Europa

Dacă sunteți în căutarea unui nou frumos Jaguar XK120, veți fi asistat de unul dintre experții noștri în mașini clasice. ERclassics s-a specializat în cumpărarea și vânzarea de mașini clasice din 2008 și se poate numi pe bună dreptate dealerul online de mașini clasice numărul 1 din Europa.