27 aprilie (Ziua Regilor) SHOWROOM ÎNCHIS - 1 mai (Ziua Muncii) SHOWROOM DESCHIS - duminică 5 mai EXTRA DESCHIS (10:00-14:00)
Accesați inventarul Vinde-mi mașina

Jaguar XK150

Jaguar XK150 este o mașină sport produsă de Jaguar între 1957 și 1961, ca succesor al lui XK140. Disponibil inițial ca un coupé cu cap fix și mai târziu în 1958 și ca un coupé Drophead (roadster XK150 Open Two-Seat). Coupe-urile au fost echipate cu locuri minime din spate.

În ciuda asemănărilor cu XK120 și XK140, XK150 a fost schimbat radical. Un parbriz dintr-o bucată a înlocuit ecranul divizat. Capota lărgită se deschidea în aripi, iar pe Roadster parbrizul a fost mutat înapoi cu 1 inci pentru a prelungi capota. Mașina era disponibilă în roșu, gri perlat, alb, albastru indigo, claret, albastru Cotswold, negru, gri ceață, verde Sherwood, roșu Carmen, verde de curse britanic, gri Cornish și maro imperial. Tabloul de bord din nuc XK4 a fost înlocuit cu un tablou de bord din piele. La începutul coupe-urilor Drophead, tabloul de bord central din aluminiu avea un model X gravat, care semăna cu 140 E-type anterior. Ușile mai subțiri au oferit mai mult spațiu interior. Suspensia și șasiul erau similare cu cele ale lui XK3.8. Motorul standard era DOHC de 140 litri Jaguar, dar majoritatea mașinilor erau echipate cu motor SE, cu chiulasă modificată (tip B) și supape de evacuare mai mari. Au fost instalate două carburatoare SU HD1.75 de 6 inci. Deși primele XK150 au fost mai lente decât predecesorii lor, deficitul a fost corectat în primăvara anului 1958 cu un motor „S” de 3.4 litri. În 1960, motorul de 3.4 litri a fost plictisit la 3.8 litri. Un 3.8S de 150 litri a trecut de 135 mph și de la 0 la 60 mph în aproximativ 7 secunde. Frânele cu disc Dunlop 12 pe patru roți au apărut pentru prima dată, deși teoretic era posibil să se comande și o mașină cu frâne cu tambur. Producția lui XK150 s-a încheiat în octombrie 1960. Au fost produse un total de 2265 Roadster-uri, 4445 FHC și 2672 DHC.

Un XK250S FHC de 3.4 CP de 150 litri a fost testat de The Motor în 1959. Avea o viteză maximă de 132 mph și putea accelera de la 0 la 60 mph în 7.8 secunde. A fost înregistrat un consum de combustibil de 22.0 mile per galon imperial. La acea vreme, era cea mai rapidă mașină închisă pe care revista a supus-o printr-un test complet pe drum.

Cumpărați clasicul Jaguar XK150

Găsirea a Jaguar XK150 care este potrivit pentru tine este prioritatea numărul unu. Căutarea mașinii tale de vis începe adesea online. ERClassics a făcut tot posibilul pentru a vă oferi o idee despre mașini, astfel încât fiecare mașină de pe site-ul nostru este prevăzută cu un reportaj foto, imagini la 360 de grade, un videoclip și informații de fundal despre mașină. Ai prefera să vezi mașina fizic? Apoi puteți vizita showroom-ul nostru din Waalwijk, Olanda. Consultați site-ul nostru pentru orele de deschidere.

Cumpărați clasicul Jaguar XK150

Calitate superioară Jaguar Mașini clasice XK150 la E&R Classics

Toate mașinile clasice oferite de noi, inclusiv Jaguar XK150, sunt comparate cu o listă cu 125 de puncte. Această evaluare este efectuată de unul dintre tehnicienii noștri. Livrarea de mașini clasice care sunt în stare perfectă este de mare importanță pentru ERClassics. Mașinile clasice oferite de noi sunt așadar de înaltă calitate. Dacă doriți mai multe informații despre întreținerea unei mașini clasice sau dacă vă întrebați ce fac mecanicii din atelierele auto clasice, faceți clic pe aici.

Comercializați sau vindeți Jaguar Mașină clasică XK150

La ER Classics puteți cumpăra un Jaguar, dar vă oferim și opțiunea de a vinde mașina dvs. clasică actuală sau de a o schimba. Dacă doriți mai multe informații despre vânzarea sau tranzacționarea mașinii dvs. clasice, vă rugăm să contactați unul dintre experții noștri în mașini clasice. Desigur, puteți vizita și showroom-ul nostru pentru a discuta posibilitățile

Vinde sau schimbă clasicul Jaguar XK150?

Întreținere la o mașină clasică

Desigur, fiecare mașină are nevoie de întreținere și uneori se poate întâmpla ca ceva să fie reparat. Nu este diferit pentru o mașină clasică. Pentru că îți place să-ți păstrezi mașina clasică în stare de top, un garaj bun este important. Orice garaj vă poate asigura întreținere, dar uneori aveți nevoie doar de acel strop de specialitate, apoi puteți alege să vă duceți mașina clasică la un atelier auto clasice unde se concentrează pe o singură marcă sau tip de mașină clasică. Mecanicii lucrează adesea cu aceleași mașini clasice și s-au specializat astfel în întreținere sau reparații pe acel vehicul specific.


Jaguar XK150

ER Classics are clasicul potrivit Jaguar XK150 pentru tine!

Click aici pentru stocul nostru

Care sunt avantajele cumpărării unui Jaguar XK150 clasic la ER Classics?

- Gamă largă de Jaguar clasice de vânzare
- Toate mașinile clasice au fost verificate minuțios de propriul nostru atelier
- Atelier propriu cu 20 mecanici
- Inregistrare si inspectii
- Transport la nivel mondial la usa
- Înaltă calitate și servicii
- Opțiuni de schimb
- Clienții ne evaluează cu 8.9

Dealer online de mașini clasice numărul 1 din Europa

Dacă sunteți în căutarea unui nou frumos Jaguar XK150, veți fi asistat de unul dintre experții noștri în mașini clasice. ERclassics s-a specializat în cumpărarea și vânzarea de mașini clasice din 2008 și se poate numi pe bună dreptate dealerul online de mașini clasice numărul 1 din Europa.