27 aprilie (Ziua Regilor) SHOWROOM ÎNCHIS
Accesați inventarul Vinde-mi mașina

Porsche 914

Porsche 914 clasic

La sfârșitul anilor 1960, atât Porsche, cât și Volkswagen erau pregătite pentru modele noi; Porsche căuta un înlocuitor pentru 912 entry-level, iar Volkswagen dorea un nou coupe sport care să înlocuiască Karmann Ghia. La acea vreme, dezvoltarea mașinilor Volkswagen a fost în mare parte fabricată de Porsche. Ferdinand Piëch, responsabil pentru cercetare și dezvoltare la Porsche, a fost responsabil în cele din urmă pentru proiectul 914. Inițial, planul era să vândă mașina cu un motor plat cu 4 cilindri precum Volkswagen și cu un motor plat cu 6 cilindri ca un Porsche, dar Porsche a decis în timpul dezvoltării că ar fi o afacere riscantă să păstreze Porsche și VW aceeași caroserie. folosit și a convins Volkswagen să vândă ambele versiuni ca Porsche în America de Nord.

Primul prototip 914 a fost prezentat la 1 martie 1968. Cu toate acestea, situația s-a complicat după ce președintele Volkswagen, Heinz Nordhoff, a murit la 12 aprilie 1968. Succesorul său, Kurt Lotz, nu a fost afiliat dinastiei Porsche și, ca urmare, verbalul Acordul dintre VW și Porsche a fost anulat. În opinia lui Lotz, Volkswagen avea toate drepturile asupra modelului și nu a ezitat să-l împartă cu Porsche, atâta timp cât ei nu vor împărți costul. Din cauza acestei decizii, conceptul de preț și marketing pentru 914 a eșuat chiar înainte ca producția de serie să înceapă. Drept urmare, prețul șasiului a crescut semnificativ, iar 914/6 a costat aproape la fel de mult ca și 911T. 914/6 nu s-a vândut prea bine, în timp ce mult mai puțin costisitor 914/4 a devenit cel mai bine vândut Porsche în timpul rulării modelului său.

Versiunile VW aveau inițial un motor de 80 litri cu injecție de combustibil de 1.7 CP, bazat pe motorul Volkswagen răcit cu aer. Varianta Porsche 914/6 avea un motor cu șase plati de 110 litri cu carburator de 2.0 CP de la 1969T din 911. Mașinile cu 4 cilindri au fost vândute ca Volkswagen-Porsche de către dealerii europeni VW. Cifrele slabe ale vânzărilor și costurile în creștere au forțat producția variantei 914/6 să fie întreruptă în 1972, după ce a produs 3,351 de unități. Acesta a fost înlocuit cu o variantă propulsată de o nouă versiune de 100 CP 2.0L, cu injecție de combustibil a motorului Volkswagen Type 4 în 1973. În 1974, motorul de 1.7 L a fost înlocuit cu un 85 L de 1.8 CP, iar noul Bosch L-Jetronic. la mașinile americane a fost adăugat un sistem de injecție. Producția lui 914 s-a încheiat în 1976. Motorul de 2.0 L cu patru plati a continuat să fie folosit în 912E, care a fost considerat un model entry-level până când a fost introdus 924. 914 a fost Mașina de import a anului de la Motor Trend în 1970. Un 914/6 GT a câștigat clasa GTS și a terminat pe locul șase la 24 de ore de la Le Mans în 1970.

Cumpărați un Porsche 914 clasic la E&R Classics

Găsirea unui Porsche potrivit pentru tine este prioritatea numărul unu. Căutarea mașinii tale de vis începe adesea online. ERClassics a făcut tot posibilul pentru a vă oferi o idee despre mașini, astfel încât fiecare mașină de pe site-ul nostru este prevăzută cu un reportaj foto, imagini la 360 de grade, un videoclip și informații de fundal despre mașină. Ai prefera să vezi mașina fizic? Apoi puteți vizita showroom-ul nostru din Waalwijk, Țările de Jos. Consultați site-ul nostru pentru orele de deschidere.

Cumpărați un Porsche 914 clasic

Mașini clasice Porsche 914 de înaltă calitate la E&R Classics

Toate mașinile clasice oferite de noi, inclusiv Porsche 914, sunt verificate cu o listă cu 125 de puncte. Această evaluare este efectuată de unul dintre tehnicienii noștri. Livrarea de mașini clasice care sunt în stare perfectă este de mare importanță pentru ERClassics. Mașinile clasice oferite de noi sunt așadar de înaltă calitate. Dacă doriți mai multe informații despre întreținerea unei mașini clasice sau dacă vă întrebați ce fac mecanicii din atelierele auto clasice, faceți clic pe aici.

Schimbă sau vinde mașina ta clasică Porsche 914

Desigur, la ER Classics puteți cumpăra un Porsche 914, dar vă oferim și opțiunea de a vinde mașina dvs. clasică actuală sau de a o schimba. Dacă doriți mai multe informații despre vânzarea sau tranzacționarea mașinii dvs. clasice, vă rugăm să contactați unul dintre noi. experți în mașini clasice. Desigur, puteți vizita și showroom-ul nostru pentru a discuta posibilitățile.

Vinde sau schimbă Porsche 914?

Întreținere la o mașină clasică

Desigur, fiecare mașină are nevoie de întreținere și uneori se poate întâmpla ca ceva să fie reparat. Nu este diferit pentru o mașină clasică. Pentru că îți place să-ți păstrezi mașina clasică în stare de top, un garaj bun este important. Orice garaj vă poate asigura întreținere, dar uneori aveți nevoie doar de acel strop de specialitate, apoi puteți alege să vă duceți mașina clasică la un atelier auto clasice unde se concentrează pe 1 marcă sau tip de mașină clasică. Mecanicii lucrează adesea cu aceleași mașini clasice și s-au specializat astfel în întreținere sau reparații pe acele mașini clasice specifice.

ER Classics are Porsche 914 clasic potrivit pentru tine!

Click aici pentru stocul nostru

Care sunt avantajele achiziționării unui Porsche 914 clasic de la ER Classics?

- O gamă largă de vehicule clasice Porsche de vânzare
- Toate mașinile clasice au fost verificate minuțios de propriul nostru atelier
- Atelier propriu cu 20 mecanici
- Inregistrare si inspectii
-Transport mondial la usa
- Înaltă calitate și servicii
- Opțiuni de schimb
- Clienții ne evaluează cu 8.9

Dealer online de mașini clasice numărul 1 din Europa

Dacă sunteți în căutarea unui nou Porsche 914 frumos, veți fi asistat de unul dintre experții noștri în mașini clasice. ERclassics s-a specializat în cumpărarea și vânzarea de mașini clasice din 2008 și se poate numi pe bună dreptate dealerul online de mașini clasice numărul 1 din Europa.