Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Roadster
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Roadster
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Roadster
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 Coupé cu cap fix
- 1951 Jaguar XK120 Roadster
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 Coupé cu cap fix
- 1952 Jaguar XK120 Roadster
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 Coupé cu cap fix
- 1953 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 Coupé cu cap fix
- 1954 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 Coupé cu cap fix
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Roadster
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Coupé cu cap fix
- 1955 Jaguar XK140 Roadster
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Coupé cu cap fix
- 1956 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Coupé cu cap fix
- 1957 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK150 Coupé cu cap fix
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Coupé cu cap fix
- 1958 Jaguar XK150 Roadster
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Coupé cu cap fix
- 1959 Jaguar XK150 Roadster
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Coupé cu cap fix
- 1960 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar E Tip
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Coupé cu cap fix
- 1961 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar E Tip
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar E Tip
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar E Tip
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar E Tip
- 1965 Jaguar XKE
1948 Jaguar XK120
1948 Jaguar XK120 a fost introdus la Salonul Auto de la Londra din octombrie 1948. Această mașină sport de lux avea de toate; un șasiu incredibil de puternic, un motor pe care orice pilot de Grand Prix ar fi fost mândru să îl conducă și unele dintre cele mai atrăgătoare stiluri. Acesta nu a fost doar primul motor lansat de Jaguar; a fost primul motor din lume fabricat în serie, cu doi arbori cu came și camere de ardere semisferice. Un astfel de motor fusese văzut doar anterior în mașinile de curse extrem de scumpe. Capabil să ajungă la 120 de mile pe oră, în 1948 Jaguar a fost cea mai rapidă mașină a zilei sale. Cu intenția de a produce doar câteva sute de mașini, prima serie de producție a Jaguar XK 120 oferea modele cu caroserie din aluminiu, dar cererea copleșitoare l-a convins pe William Lyons să pună roadsterul în producție suplimentară și, de asemenea, să schimbe caroseria pe oțel presat.
În căutarea de a cumpăra un clasic Jaguar?
Dacă vă gândiți să cumpărați un Jaguar XK120 1948, primele 242 de mașini construite manual cu caroserie din aluminiu sunt foarte căutate pentru raritatea lor. În general, Jaguar XK120 a fost disponibil în 2 versiuni decapotabile: un Roadster, care a fost desemnat OTS în America pentru Open Two-Seater și un Drophead Coupe din 1953. Un coupe cu cap fix a fost disponibil și din 1951.